Jak wylądowaliśmy na profilu Sony Music?
Moja dewiza: Chcesz to możesz znowu dała o sobie znać. Lubię ten moment, kiedy cała motywacja skupia się na jednej rzeczy i mam wrażenie, że wszystko zależy jedynie od tego, jak mocno się w coś zaangażuje. Tym razem był to projekt z zaprzyjaźnionym choreografem Piotrkiem Grzybkiem. Co przygotowaliśmy i w jaki sposób osiągnęliśmy cel?
Jakiś czas temu Enrique Iglesias ogłosił taneczne wyzwanie do swojego najświeższego singla Move to Miami nagranego w duecie z Pitbullem. Zadaniem było nagranie video prezentującego taniec do wspomnianej piosenki. Piotrek zaprosił do udziału w zabawie swoją grupę Bailaton Crew do której należę. Poza udziałem jako tancerz, zgłosiłem się również do promocji i organizacji ekipy do nagrania.
Promocja skupiała się na powiązaniu naszej produkcji z poprzednimi singlami Enrique. Kluczem były wartości, które są dla nas ważne. Wybrałem 3 piosenki. Na pierwszy ogień poszedł Push. Tytuł ten można przetłumaczyć na ciśnij (nie poddawaj się). Kolejnymi utworami były Bailando, i Heartbeat. Wybraliśmy je z powodu naszej miłości do tańca, oraz chcieliśmy podkreślić, że podchodzimy do wszystkiego z serduchem. Po wyborze inspiracji stworzyłem 3 grafiki w kolorystyce lyric video do Move to miami z cytatami ze wspomnianych piosenek. Publikowaliśmy je na profilu Piotrka 4 dni przed premierą naszej produkcji. Oto jak się prezentowały.
Dzień przed premierą naszej odpowiedzi na wyzwanie na profilu pojawiła się zapowiedź z hasłem parafrazującym tekst nowego hitu: We can make you move to Cracow. Wspomniany zwiastun stworzyłem przy użyciu programu Filmora. Możecie go obejrzeć TUTAJ. Poniżej natomiast wrzucam Wam nasz taneczny klip, którego realizacji podjęli się chłopaki z agencji kreatywnej albo.tak.
Kiedy kręciliśmy video, mój zapał nie wystygł. Kolejnym celem było skontaktowanie się z przedstawicielem polskiego oddziału Sony Music. Do tej wytwórni należy właśnie Enrique Iglesias. Po 5 dniach od wysyłki maila dostałem odpowiedź, że projekt bardzo się spodobał i zostanie opublikowany na profilu Sony Music Poland. Dzięki tej publikacji i wsparciu polskich fanów Enrique nasz klip obejrzano w sumie 3223 razy
Jak widzicie czasem powodzenie spełnienia celów wymaga „tylko” naszego przekonania, że zrobiliśmy coś wartego uwagi. Ta pewność sprawia, że puzzle, z których składa się sukces znajdują się same. Życzę Wam powodzenia do realizacji własnych projektów.
Dodaj komentarz