Męskie dzierganie w reklamie

Ostatnio na terenie Krakowa pojawiły się dwa billboardy, których tematem jest robienie na drutach. Jeden związany jest z promocją Muzeum Sztuki w Łodzi. Drugi uważam za dosyć zaskakujący, dlatego, że pokazani są na nim dziergający faceci. Chciałbym w tym poście podzielić się z Wami wrażeniami na temat plakatu z panami i zaprezentować Wam jak temat dziergania został wykorzystany w jednej z kampanii marki Nike.

W przypadku wspomnianej we wstępie kampanii reklamowej z dziergającymi facetami zaskoczył mnie nie tylko sam pomysł, ale również połączenie go z firmą (platforma cyfrowa NC+) oraz produktem na którym skupiała się promocja. Głównym tematem reklamy jest bowiem nowy sezon T-Mobile Ekstraklasy, który będzie można obejrzeć na żywo online za pomocą wspomnianej usługi. Wykorzystanie w tym wypadku dziergających facetów może więc dziwić. Sport i robótki ręczne? Dwie różne sprawy prawda? I do tego właśnie odnosi się kampania, bowiem jej hasło brzmi: możesz zmienić pasję albo podłączyć nc+. Moim zdaniem, jako faceta, który dzierga to fajne wykorzystanie kontrastu nie obrażające żadną ze stron. Prawdopodobnie za kampanie odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi.  Brawo za męskie dzierganie!;)

nc+ męskie dzierganie

nc+

A tak zrobili to w Szanghaju

Na koniec posta chciałbym Wam pokazać filmik zrealizowany na potrzeby kampanii promującej obuwie do biegania marki Nike – Free Flyknit Second Skin w sierpniu 2013. Prezentuje on 10 dniową pracę grupy wysokościowej facetów, którzy na billboardzie „dziergają” model buta w wersji XXL zakrywając stopę wydrukowaną wcześniej na plakacie. Za projekt odpowiedzialna jest agencja Wieden+Kennedy. Może kiedyś uda mi się zrobić coś podobnego;)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *